onsdag 19 november 2014

Förberedelser inför Julmarknaderna

Nu är det fullrulle på Kompaniet,burkar och åter burkar ska etiketeras och piffas !! Karamellstrutar gör jag ochså  ,tyvärr hinner jag inte göra innehållet själv i år , utan det blir kanderade mandlar från spikarö karamell och pralin i sundsvall och cokladdoppad Kalifornisk mandel...... hinner man ej själv så får man köpa av andra hantverkare , det är ju ganska så närproducerat då det kommer från Sundsvall , eller hur ?  Karamellstrutarna gör jag av kraftpapper oh vintagebilder  och handgjord stämpel...de är ganska mysigt gammaldags . Hoppas de har åtgång för mandlarna är jättegooooda  jag lovar !

Borde hänga upp nån stjärna ochså för att bidra till stämningen, nu är det nog dags att fortsätta jobba!
Ha en fin dag allesammans :)
strutarna på bild är från något år sedan då jag var nybörjare...på strutmakeriet .... ska sätta in en bild på årets ,bara jag får kameran att funka !

Inga kommentarer: